www.slimgel.pl
Diety odchudzające: poznaj ich zasady, korzyści i skutki uboczne, dowiedz się jak schudnąć szybko, by natychmiast stracić zbędne kilogramy.

SCHUDNĄĆ W UDACH > JAK SCHUDNĄĆ I PODAROWAĆ SOBIE SZCZUPŁE UDA?


CO ROBIĆ BY SCHUDNĄĆ W UDACH? JAK UJĘDRNIĆ I WYSZCZUPLIĆ UDA?


„Chcę mieć zgrabne uda” – oto marzenie wielu kobiet, ale nie tylko, zapewne i niektórzy mężczyźni chcieliby wiedzieć jak schudnąć w udach. Część osób bezustannie zmaga się z grubymi udami, ponieważ to właśnie tam ich organizm magazynuje tłuszcz. Niemniej, jeśli opracujesz program ćwiczeń i zwrócisz uwagę na sposób, w jaki się odżywiasz (trzeba ograniczyć ilość kalorii), możesz schudnąć w udach. Ważne jest bowiem, by najpierw zmniejszyć ogólną zawartość tłuszczu w całym organizmie, zanim przystąpisz do wykonywania ćwiczeń ujędrniających uda.


W przypadku osób, które mimo zastosowania diet odchudzających i właściwych ćwiczeń, nie mogą pozbyć się tłuszczu z ud, istnieje ostateczne rozwiązanie: liposukcja.


ZASTOSUJ WSKAZÓWKI SERWISU ZDROWIE-AZ.PL BY SCHUDNĄĆ W UDACH (ALBO PRZYNAJMNIEJ NADAĆ IM ŁADNY WYGLĄD):


Rada nr 1) Ogranicz całkowitą ilość tłuszczu w organizmie.
Nie możesz pozbyć się tłuszczu tylko i wyłącznie w udach. Nie można pozbyć się tłuszczu jedynie w jednej, pożądanej części ciała nawet, jeśli bardzo tego chcesz. Musisz zatem ograniczyć całkowitą ilość tłuszczu w organizmie, a następnie wykonywać ćwiczenia ujędrniające uda (zob. etap 2).


Ogranicz ilość spożywanych węglowodanów (unikaj przede wszystkim słodzonych napojów gazowanych, które sprzyjają zatrzymywaniu wody w organizmie) oraz lipidów (tłuszczów). Jedz produkty skrobiowe bez dodawania do nich tłuszczu (pełnoziarniste pieczywo, ziemniaki, groch, pełnowartościowe zboża, brązowy ryż, itp.) oraz warzywa i owoce, nie przekraczaj maksymalnej, dziennej ilości tłuszczu – 30 gramów. Jeżeli to w udach Twój organizm magazynuje tłuszcze, wszelki nadmiar tego składnika pochodzącego z pokarmów i napojów, które spożywasz, będzie odkładany właśnie w tym miejscu.


Pij więcej wody (może być także zielona herbata), jedz więcej owoców i warzyw, pij odtłuszczone mleko, stosuj przyprawy o niewielkiej zawartości tłuszczu, jedz serki śmietankowe i inne produkty na bazie odtłuszczonej śmietany.


Ogólnie rzecz ujmując, jeśli ograniczysz codzienną ilość spożywanych kalorii stosując dietę odchudzającą, pozbędziesz się wzdęć i unikniesz zatrzymania wody w organizmie.


Rada nr 2) Wykonując ćwiczenia pracuj nad każdą częścią ud.
Wykonuj ćwiczenia, które zmuszają do pracy centralną (wewnętrzną) część ud, boki, przód, tył i pośladki. Takie ćwiczenia jak pedałowanie na rowerze, rozciąganie nóg, nożyce, ściskanie nogami piłki do ćwiczeń, itp. (z których część należy do gamy ćwiczeń Pilates) pomagają schudnąć w udach. »» Kliknij tutaj, by poznać ćwiczenia na zgrabne uda.


Rada nr 3) Zacznij częściej chodzić.
Chodzić można w każdej chwili, jest to bardzo praktyczny sposób na rozruszanie Twojego organizmu – powrót z supermarketu za rogiem na pieszo z zakupami, do pracy można także iść pieszo (jeśli nie masz zbyt daleko oczywiście), po objedzie rodzinny spacer, albo spacer z psem, itp. Szybki marsz jest ćwiczeniem aerobowym, które pozwala pozbyć się tłuszczu w całym ciele, poprawia krwiobieg, ujędrnia, wzmacnia i nie powoduje zwiększenia objętości nóg (podczas, gdy jogging rozbudowuje mięśnie i zwiększa objętość nóg).


Rada nr 4) Wypróbuj kremy antycellulitowe.
Wypróbuj szczególnie te preparaty, które rozkładają tłuszcz i nadają nogom szczuplejszy wygląd. Niedawno przeprowadzone badanie sugeruje, że kremy zawierające kofeinę skuteczniej pomagają w odchudzaniu ud i poprawiają wygląd nóg.


Rada nr 5) Stosuj kremy samoopalające.
Samoopalacz nada Twoim udom nowy kolor. Skóra o ciemniejszym odcieniu stworzy wrażenie, że Twoje uda są szczuplejsze, w przeciwieństwie do skóry o odcieniu bladym. Ta iluzja, którą tworzy samoopalacz, jest dobrym rozwiązaniem, kiedy oczekujesz szybkich efektów, w związku z przygotowaniami na przykład do jakiegoś przyjęcia lub wesela.


Rada nr 6) Skonsultuj się z chirurgiem plastykiem i porozmawiaj z nim o liposukcji.
To dobra opcja dla tych osób, które już znacząco straciły na wadze, ale potrzebują pomocy w pozbyciu się cellulitu lub nadmiaru tłuszczu, z którym nie potrafią poradzić sobie w inny sposób. Liposukcja ma także zastosowanie u osób, które z natury są szczupłe, ale które nie potrafią poradzić sobie z kieszonkami tłuszczowymi lub zwiotczeniami wewnątrz ud.


Rada nr 7) Cierpliwość jest kluczem do sukcesu, nie trać motywacji nawet, jeśli masz wrażenie, że Twoje uda wcale nie chudną.
Musisz dać sobie czas (najczęściej co najmniej 3 do 6 miesięcy, odżywiając się w odpowiedni sposób, oparty na małych ilościach węglowodanów i tłuszczów) na to, by Twoje uda wyszczuplały. Podobnie, niech wykonywanie ćwiczeń stanie się dla Ciebie rozrywką a nie przykrym obowiązkiem, w przeciwnym razie trudno będzie Ci zachować właściwy rytm niezbędny do ich wykonywania przez dłuższy czas i marzenie o szczupłych udach stanie się jeszcze bardziej odległe.

Nie zapominaj, że musisz wykonywać ĆWICZENIA wyszczuplające i ujędrniające uda.


CZY WIESZ, ŻE?


a) Zatrzymanie wody może mieć miejsce zarówno w brzuchu jak i w udach. Dlatego jeśli jednego dnia bez problemu mieścisz się w ulubionych dżinsach a następnego już nie, nie oznacza to, że przytyłaś w udach. Doszło po prostu do zatrzymania wody w tej właśnie części ciała.


b) Nie wierz temu, co mówią inni, że masz grube uda, ponieważ grube uda ma także Twoja matka, ciotka itp. Mogłaś faktycznie odziedziczyć po nich charakterystyczną budowę kości, ale Twój tłuszcz jest Twoją własnością i tylko Ty możesz zdecydować, co z nim zrobić. Nie ma tu miejsca na żaden fatalizm, wygląd Twoich ud – niezależnie od tego, jak bardzo są grube – nie jest niczym trwałym, możesz mieć piękne, szczupłe uda z pomocą własnej woli i czasu (oczywiście konieczne będzie wykonywanie ćwiczeń na szczupłe uda).


c) Aż do menopauzy, kobiety mają tendencję do magazynowania tłuszczu w udach (i biodrach). Po menopauzie tendencja ta się zmienia i tłuszcz zaczyna być częściej magazynowany w centralnej części ciała (okolice brzucha).



»» Przeczytaj drugą część „ĆWICZENIA NA SZCZUPŁE UDA”, by skutecznie schudnąć w udach.


»»
www.idealneodchudzanie.pl